rzepek - 2009-06-14 19:10:51

STATY:

Sura BM (Black Magic) jest postaci± g³ównie u¿ywaj±c± magii wiêc potrzebuje du¿o punktów energii (PE),¿ycia (PZ) oraz uników dlatego najlepszym dla niego buildem jest 2:1 - inteligencja : witalno¶æ, lecz przed tym najlepiej jest dodaæ parê pkt w zre, aby doj¶æ do 10 uników. Po wymaksowaniu inteligencji (do 90) op³aca siê równie¿ dawaæ w zrêczno¶æ a to dlatego ¿e dodaje nam cenne uniki oraz zwiêksza si³e niektórych skilli (czyli po wymaksowaniu int. Idziemy 1 wit: 1 zr).

EKWIPUNEK:

Dla surki Eq powinno mieæ bonusy do inteligencji, ¿ycia oraz je¶li mo¿liwe do krytyka. Tak naprawdê prawdziwe eq zbiera siê dopiero na lvl 40+ lecz podstawy to: FMS +7/8/9(Full Moon Sword)z KD powtórki +3/4 oraz KD ¶mierci +3/4 (mo¿na te¿ wsadziæ KD na inn± klase postaci ale równie¿ +3/4)a do tego z umiejêtno¶ciami minimum 10%, ¶rednie obra¿enia nie maj± najmniejszego znaczenia. Tarcza powinna byæ przynajmniej bojowa +9, oraz he³m wyzywaj±cy (na 21 lvl) równie¿ +9. Zbroja najlepiej z bonem do PZ +6/7/8/9 z kd witalno¶ci +3/4 oraz kd przyspieszenia +3/4. Bransoleta na pocz±tku najlepiej srebrna oraz z³ote kolczyki, na wy¿szych lvl kolczyki z bia³ego z³ota a potem z niebiañskich ³ez. Ekwipunek na konia jest w³a¶ciwie taki sam lecz ró¿ni siê jedynie broni±, a najodpowiedniejszy jest krwawy miecz +7/8/9 z kd ¶mierci +3/4, potwora + 3/4

SKILLE:

Mroczne Uderzenie - uniwersalny skill BMa nadaje siê zarówno do expa jak i do PvP, szybko siê ³aduje.


Ogniste Uderzenie - znakomity skill do zdobywania do¶wiadczenia, przewraca przeciwników w promieniu 360* oraz zadaje im niez³y DMG, ³aduje siê 12 sek. (bez tego skilla trudno sie nam bêdzie expiæ)


Duchowy Cios - bardzo przydatny zarówno do PvP jak i do exp, du¿y promieñ ra¿enia, spowalnia przeciwnika, ³aduje siê 12 sek.


Mroczna Sfera - olbrzymi DMG, niestety du¿y cooldown (d³ugo siê ³aduje), podstawowy skill do PvP, tanie KU (ksiêgi umiejêtno¶ci), bardzo przydatna na wojnach


Mroczna Ochrona - dzieli dmg miêdzy P¿ oraz PE dziêki czemu w PvP czêsto mo¿e nam uratowaæ skórê. Co daje 22% ochrony? Jest to SZANSA (22%) na to ze pewnie % dmg zostanie zabsorbowany przez mroczna ochronê, pomiêdzy 1 i 17 pkt jest minimalna ró¿nica (minimalna ale jest sprawdzone). Ochrona zawsze dzia³a w nastêpuj±cy sposób: przyk³adowy hit na 1000dmg zostaje podzielony 70% na hp i 30% na pe (700dmg i 300 many), je¿eli uda Wam sie zmie¶ciæ w tych 22% pewna ilo¶æ dmg z many (prawdopodobnie te 22% nie bêdzie odjêta) czyli z 1000dmg zostanie nam zabrane 700hp i 300pe - 22% czyli zamiast 300 pe oko³o 240), na tym polega ró¿nica miedzy ochrona na 1 i ochrona na m1, poza tym ochrona NIE ABSORBUJE obra¿eñ fizycznych, wiec w expie mamy po¿ytek jedynie z dodatkowego defa.


Ognisty Duch - atakuje losowy cel co 3 sek., przydatny w lurowaniu oraz w PvP jeden na jeden, niestety nie nadaje siê do expienia

www.proshootersclan.pun.pl www.charmed.pun.pl www.akustukacze.pun.pl www.red104.pun.pl www.naruto-aka.pun.pl